درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز می کند. البته این خوش آمدید، اما شما هنوز اکانت اینستاگرام خود را نمی فروشید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شما بدون شک عبارت کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما در مورد آن اطلاعات کافی دارید. باید صفحه را با یک دکمه یا دکمه در بالای صفحه مشاهده کرده باشید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرید یا آدرس صفحه را به صورت لینک در بیو مشاهده کرده باشید. با کلیک بر روی آن به نقشه گوگل می روید و موقعیت فروشگاه روی نقشه نمایش داده می شود.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به یک پروفایل تجاری، می توانید به ویژگی های سرگرم کننده و کاربردی دسترسی داشته باشید که به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک می کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. شما به راحتی می توانید اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته است که به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را انجام دهید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای دستورالعمل های ویدئویی گام به گام است نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات برویددر بخش تنظیمات کسب و کار، روی بازگشت به حساب شخصی کلیک کنید. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “انتقال به عقب” کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: تجزیه و تحلیل اینکه کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام بازدید می کنند تا چه اندازه باید فاصله داشته باشند. بودن. آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار دقیقی به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان به راحتی شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. عملکرد اینستاگرام شما را در هفته گذشته نشان می دهد – تغییر در فالوورها، تعداد پست ها، نمایش ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل.سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2. امکان افزودن دکمه دعوت علاوه بر اینکه برای حساب های دارای پروفایل تجاری مفید است، می توانید یک دکمه دعوت نیز به نمایه خود اضافه کنید. وقتی شخصی روی دکمه ای کلیک می کند، می توانید از او بخواهید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن موقعیت مکانی به شما بدهد. شبکه شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که یک شبکه را انتخاب کنید. بنابراین زمانی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزهای اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی است، زیرا اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله تنها لینک از لینک موجود در پروفایل خود استفاده کنید. اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما استبا این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. محتوای پنهان را بررسی کنید به‌عنوان یک مالک حساب کسب‌وکار، می‌توانید محدود کنید چه کسی می‌تواند شما را به‌عنوان یک وابسته با محتوای مارک‌دار در پست‌هایتان برچسب‌گذاری کند. این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام برند شما را با بررسی پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای تگ شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از اینجا روی Settings کلیک کنید و به Business Settings بروید. در اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار ببینید. می‌توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به تأیید» استفاده کنید. همچنین می توانید لیستی از “حساب های تایید شده” ایجاد کنید که بدون اجازه شما محتوا را در حساب شما آپلود می کند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …