سفر به آنتالیا با تور آنتالیا

جاهای دیدنی آنتالیا,سواحل آنتالیا

 اگر می‌خواهید به یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان بروید، قطعاً آنتالیا بهترین  انتخاب شما خواهد بود

اگر می‌خواهید به یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان بروید و در ساحلی گرم با چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریای مدیترانه برای استراحت لم بدهید، قطعاً آنتالیا بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب شما خواهد بود. کافی هست نگاهی به ارزش‌ تورهای آنتالیا بیندازید تا خودتان باور کنید که هزینه‌ سفر به آنتالیا  تقریباً هم‌ارزش با 1 سفر داخلی درمی‌آید.

آنتالیا سریال‌ای هست از هرآن‌چه که 1 شهر تفریحی باید داشته باشد. کوه‌ها و ساحل‌های ماسه‌ای بی‌پایانی‌ که از غرب تا شرق کشیده شده‌اند، طبیعت آنتالیا، مراکز تفریحی و تجاری، آنتالیای مدرن و مرکز این شهر (کاله‌ایچی)، آنتالیای تاریخی را تشکیل می‌دهند.

اگر می‌خواهید به یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان بروید و در ساحلی گرم با چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریای مدیترانه برای استراحت لم بدهید، قطعاً آنتالیا بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب شما خواهد بود. کافی هست نگاهی به ارزش‌ تورهای آنتالیا بیندازید تا خودتان باور کنید که هزینه‌ سفر به آنتالیا  تقریباً هم‌ارزش با 1 سفر داخلی درمی‌آید. البته تورهای گران‌تری هم وجود دارد که تفاوت‌ آن‌ها با تورهای کم‌بها‌تر بیشتر در ارزش هتل هست. امکاناتی که هتل‌ها در اختیار شما می‌گذارند حاوی صبحانه، ناهار، شام، میان‌وعده، نوشیدنی، استخر، اینترنت رایگان و بسیاری دیگر می‌شود.

آنتالیای ترکیه شهری زیبا و دیدنی هست که آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد. به همین دلیل برای انتخاب دوران سفر به آنتالیا نیز باید تمرکزفکر کنید. آب و هوای آنتالیا از اواخر زمستان تا اواسط پاییز مطلوب و مناسب هست؛ اما اگر قصد دارید از تفریحات آبی این شهر ساحلی لذت ببرید، بهتر هست در دوری‌ی اردیبهشت‌ماه تا مهرماه به آنتالیا سفر کنید. البته بعضی هتل‌های آنتالیا مشابه هتل تایتانیک آنتالیا و هتل کرملین آنتالیا استخر آبگرم دارند که امکان شنا در هر فصلی از سال را برایتان آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  چشمه تلخاب از جاذبه‌های طبیعی فشم

 جاهای دیدنی آنتالیا,سواحل آنتالیا

آنتالیای ترکیه شهری زیبا و دیدنی هست که آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد

مساحت آنتالیا، ۲۰٫۸۱۵ کیلومتر مربع بوده که در خود جمعیتی حدود ۱٬۰۰۱٬۳۱۸ طبق سرشماری تا 2010 را در خود جای داده هست و بطور تقریبی حدود 60 درصد جمعیت شهر آنتالیا را زنان تشکلیل می دهند.

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی ترکیه هست تا جاییی که سالانه صدها هزار توریست را بخود جذب می کند،در واقع آنتالیا بنوعی مرکز تفریحی و گردشگری کشور ترکیه به حساب می آید و احتمالا به بریدن بتوان گفت محبوب ترین شهر برای تور های مسافرتی خارجی برای ایرانیان و سایر مردمان برای کشور ترکیه بحساب می آید.

آنتالیا از سمت جنوب به دریای  مدیترانه ختم می گردد و از شمال و غرب و شرق بترتیب به شهر های بوردور،کورکوتلی و کمرِ ترکیه ختم می شود.اگر بخواهیم اطلاعات شهر آنتالیا از بعد آب و هوا را توضیح کنیم باید گفت که آب و هوای شهر آنتالیا در کل (بسته به فصل و دوران مورد نظر در سال) 1 آب و هوای بینهایت خوب دارد و در کل آب و هوای آن مدیترانه ای می باشد.در فصول پاییزی و بخصوص زمستان آب و هوای آن بارانی و معتدل هست ولی در تابستان کمی گرم و خشک هست.تعادل هوا و عدم سرد بودن مفرط این شهر در زمستان بدلیل تحرک امواج هوای گرم بسمت این شهر می باشد بطوریکه در این فصل میانه دمایی بین 9 تا 15 درجه سانتی گراد را دارد.نکته جالب پیرامون آب و هوای این شهر که می توان گفت این هست که در این شهر بندرت برف و یخبندان دیده شده هست.آنتالیا در سال سیصد روز آفتابی دارد..

بیشتر بخوانید:  حمام وکیل کرمان ؛ حمام سنتی و تاریخی کرمان

  جاهای دیدنی آنتالیا,سواحل آنتالیا

 آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی ترکیه هست تا جایی که سالانه صدها هزار توریست را بخود جذب می کند

برخلاف آن‌چه که اندیشه برخی از مردم هست، آنتالیا محدود به ساحل و جنگل و کوه نمی‌شود، زمان آنتالیا به امپراتوری روم بازمی‌گردد و تا امپراتوری عثمانی را دربرمی‌گیرد. آنتالیا در کنار طبیعت بی‌نظیرش تاریخی کم‌نظیر هم دارد. به‌غیراز مرکز تاریخی شهر، بناهای تاریخی‌ زیادی هم در حومه‌ی شهر دارد. آسپندوس، اُلمیپُس و فاسلیس ازجمله‌ی این آثار هستند.

یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توانید در آنکارا داشته باشید خوردن غذاهای گوناگون ترکی هست. فرهنگ غذایی ترکیه ترکیبی از غذاهای مناطق بالکان، دریای مدیترانه، خاورمیانه و اروپا هست. در رستوران‌های آنکارا می‌توانید بهترین غذاها و خوردنی‌های ترکی را امتحان کنید.

از سواحل آنتالیا و شن‌های نرم ساحل لارا تا رفتینگ در رودخانه پارک ملی‌ کُپرولو، از بناهای تاریخی 2 هزار سال پیش تا مراکز تفریحی و تجاری مدرن؛ انتخاب‌های شما در بازدید از آنتالیا به این زودی‌ها پایان نمی‌شود؛ سفر به آنتالیا با تور آنتالیا در خاطره‌هایتان ثبت خواهد شد.

  جاهای دیدنی آنتالیا,سواحل آنتالیا

آنتالیا در کنار طبیعت بی‌نظیرش تاریخی کم‌نظیر هم دارد

 در آنتالیا بلوار های بینهایت زیبا زیبا و مزین شده با درختان نخل و همچنین لنگرگاه‌ های بزرگ آن بینهایت توجه همگان را بخود جلب می کنند. منطقه قلعه‌ایچی در بخت قدیمی با بافت کهن این شهر قرار دارد که بینهایت توریست ها را بخود جلب می نماید و از آن به نام درون قلعه هم یاد می شود که ساختار آن بشکل خیابان هایی با عرض کم و پیچ در پیچ هست و همچنین در این شهر و منطقه مذکور شاهد بسیاری از بناها قدیمی خواهید بود که پوشش آن ها دیوارهایی بینهایت قدیمی و کهن هستند و بینهایت بهت انگیز هستند.

بیشتر بخوانید:  قلعه فورگ (+تصاویر)

منبع: خوی وب و بیتوته

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …