چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای اسناد PDF به امضای الکترونیکی معروف است. یاد بگیرید که چگونه فایل های PDF را با استفاده از Adobe Reader امضا کنید. امضا یکی از عملکردهای کلیدی در تأیید هویت است. با رشد تجارت آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. در این مقاله ساده ترین و کاربردی ترین روش امضای اسناد PDF را توضیح می دهیم. پیوست های امضای سند PDF با رشد تجارت آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع، هنگام تغییر سبک کار، امضای اسناد PDF باید واقع بینانه تکمیل شود. گاهی اوقات فراموش می کنیم که سند PDF را قبل از نصب آن امضا کنیم. پیش از این، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمت های قرارداد را تکمیل و با امضا در پایان هویت خود را تایید کند.امضای اسناد PDF را امضای الکترونیکی می نامند.از امضای الکترونیکی برای امضای قرارداد بین موجر و مستاجر، اجرای پروژه، توافقنامه محرمانه بودن کارکنان جدید، رضایت کاربران شرکت کننده در شرکت در مورد تحقیق استفاده می شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا، تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار می گیرد. امضای الکترونیکی امنیت و حفاظت بالایی دارد و هویت امضاکننده را تایید می کند. روش امضای اسناد PDF اساساً به این صورت است که نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این نرم افزار محصول Adobe است و به طور خاص برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. در مرحله اول، برای درج امضای الکترونیکی در PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نیاز را در برنامه آپلود کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد تنظیمات Adobe شویم برای این کار به تب “view” رفته و گزینه “tools” را انتخاب کنید، در طی این فرآیند چندین گزینه نمایش داده می شود که می توانید روی آنها کلیک کنید. نماد تنظیمات مرحله سوم در سمت راست صفحه، در بخش جعبه ابزار نماد امضا با برچسب “پر کردن و امضا کردن” است.برای افزودن امضا به اسناد PDF روی نماد امضا کلیک کنیدبرای امضای اسناد PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf به قسمت Fill and Sign مرحله چهارم بروید، در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign و Request Signature ظاهر می شود. برای امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF، روی دکمه «پر کردن و امضا کردن» کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Add Signature کلیک کنید و صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF معادل امضایی است که توسط یک شخص مجاز امضا شده است. وقتی صفحه امضا نمایش داده شد، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر امضا را با استفاده از نرم افزار گرافیکی می کشید، تصویر اسکن شده را با فرمت های گرافیکی مانند jpg و png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا داخل سند PDF ثبت شود. لطفا توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب فایل تصویر امضا طراحی شده است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام شخصی خود را با فرمت شکسته وارد کند. تابستان. با این ویژگی می توانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا عقربه رسم شود.در طی این فرآیند، دستگاه صفحه نمایش لمسی به شما امکان می دهد با خودکار یا خودکار و ماوس امضا کنیدپس از کشیدن امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد و برای ذخیره تغییرات روی Apply کلیک کنید. توجه داشته باشید که پس از امضای PDF، Adobe به طور پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند. با این قابلیت کاربر می تواند از امضای پیش فرض هر فایلی برای امضا استفاده کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای اسناد PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF نمایش داده می شود. برای امضا، ماوس را قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه دست را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از وارد کردن امضای مناسب سند پی دی اف را ذخیره کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader نوشتن امضای پی دی اف اصل درج امضای تایپ شده در اسناد PDF است.نرم افزار Adobe Reader دارای طیف وسیعی از امکانات است.یکی . یکی از ویژگی های محبوب امضای PDF است. اولین قدم این است که یک امضای تایپ شده برای اسناد PDF وارد کنید، “Type my signature” را از منوی کشویی در بالای پنجره امضا انتخاب کنید. سپس نام امضا را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید.پیش نمایشی از امضای شما در بخش “مشاهده امضای شما” نمایش داده می شودگزینه “Change Signature Style” در مرحله دوم دارای چهار سبک مختلف برای تغییر سبک امضا می باشد. شما می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید. بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شود. پس از امضای اسناد PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf، آن را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم پس از ذخیره سبک امضا، زمان آن است که دست را در جای مناسب قرار دهید. در این فرآیند می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین برای ذخیره سند امضا شده در تب File گزینه Save را انتخاب کنید، لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک گذاری امضا به چند صورت در نرم افزار Adobe توسعه یافته است که در Signed Procedure نشان داده شده است. فرمت ارسال منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …